Done is done.

Nu är det gjort! Känns skönt att ha det överstökat äntligen.
Allt har gått jättebra. Mådde dock fruktansvärt illa imorse av de första tabletterna o spydde ca 5 ggr.. Eller det var ju inte mycket som kom upp men iallafall.
Illamåendet lättade 10 min innan jag skulle gå till sjukhuset så det var en lättnad. Väl där fick jag komma till operation 8.30. Vaknade upp på IVA ca 8.50.

Har aldrig blivit nedsövd förut, men det var faktiskt rätt roligt! Haha, jag är knäpp jag vet:) Fick nåt starkt smärtstillande och sedan fick jag andas i en gasmask med bland annat lustgas i. Minns att jag sa nåt i stil med att "Vad konstigt/äckligt lustgas smakar".. Sedan var det Godnatt!

Hade lite ont när jag vaknat upp så fick morfin 2 ggr.. Var väldigt trött efteråt och blek som ett spöke. Men efter lite vila och något att äta var jag inte lika ostabil och fick åka hem igen vid 11.30. Har inte haft ont efter det men har varit rätt trött.


Kunde jag inte fått med mig den snygga narkosläkaren hem? Som en present liksom? Istället för ett bokmärke som när man var liten?





Kommentarer
Postat av: caroline

Jag tror jag vet vad du gjort linda =) hoppas allt är bra!!

2011-10-27 @ 16:02:54
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0