Moster Linda!

Ja, ni läste rätt! Den 11 maj är det beräknat att jag ska bli moster. Alltså ska min lillasyster Sarah bli mamma! Haha. Känns helt knäppt då hon är yngre än mig och jag ser (och kommer nog alltid se) henne som ett barn även om hon faktiskt är vuxen :)
Jag är jätteglad för både henne och Mickes skull och jag vet att de kommer bli bra föräldrar trots att de är unga. Men de är så medvetna, har erfarenhet och Sarah kommer fortsätta sitt pluggande efter 1 år.

Sarah och jag har haft vilda diskussioner om att skaffa barn tidigt. Så hon var lite orolig över att berätta detta för mig, men det handlar främst om att jag inte vill vara 20, eller helst inte under 25 innan jag själv skaffar barn. Men jag är lika glad för deras skull om hon är 20, 26 eller 30 år när hon skaffar barn.

Så nu får jag snosa bebis men behöver inte skaffa en egen på ett tag. Perfekt!



(Mormor, Sarah, Martin, jag och morfar. Kanske världens mysigaste bild.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0