Thoughts...

De senaste dagarna har jag haft en massa konstiga tankar. Jag vet inte riktigt vad för några egentligen. Det är konstigt. Men jag känner en tomhet. Jag känner mig ensam tidvis. Trots att jag har vänner och familj.. Jag har gjort många besvikna i mina dagar och det är något som tynger mig. Jag har själv blivit besviken. Det tynger mig också. Stallet tynger mig. Men det är snart över. På fredag har jag inte det som ett ok över mina axlar, då ska jag bara koncentrera mig på skolan och faktiskt, mig själv.
Jag har också någon sorts längtan inom mig.. Men jag vet inte vad jag längtar efter? Jag längtar efter sommar och sol. Men sen då? Vad är det med sommaren som kommer göra mig så lycklig? Ingen aning. Jo, jag kommer jobba! Det är något jag längtar efter. Och Coldplay. Jag längtar efter att få må bra faktiskt. Det kan väl vara min tur nu? Men jag har inte mått jättedåligt på sistone kanske. Jag har faktiskt funnit nya fina vänner! Men också kommit på kant med några tyvärr. Men det går framåt, verkar det som. Jag måste åka till stallet och ta hem mina grejer och tömma mitt skåp. Det är något jag vill ha avklarat för att få bort en tanke iallafall tror jag.
Ibland funderar jag till och med på varför livet är värt att leva? Vad bidrar jag med till denna värld? Det känns som att jag bara har en aura runt mig bestående av otur och klantighet.. Och jag vill bli av med den! Hur gör jag? Jag vill bli av med alla konstiga tankar. Nu. Jag vill bli av med min dåliga aura. Jag vill vara lycklig. På riktigt. Snälla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0