Tack för idag <3

Klockan ringde 05.30. Skuttade upp som en blixt och trodde jag var Madde i Bigbrother?Nej tack! Haha..
Till stallet och tog ut hästarna, hjälpte Lina och Marta också. Mockade.

Hem till mamma. Hon skulle till Nyköping till sin kiropraktor och eftersom jag ändå kom på att jag inte skulle hinna gå på min föreläsning idag så följde jag med dit för att ha något roligare att göra än att bara sitta hemma själv hos henne.. Och vilken mysig dag vi har haft! Intressant hos kiropraktorn, har ju själv varit hos en sådan så jag vet ju vad de gör och så. Men hon går en "stress-behandlingskur" typ.. Det kan hon behöva. Sedan strosade vi en stund på stan.. Åt god sallad på något nytt ställe. Strosade lite till. Har aldrig riktigt varit ett fan av Nyköping, men jag har fått mersmak! Visste inte att de hade så många små "antik" och inredningsbutiker? Måste åka tillbaka och hälsa på Sarah så vi kan kolla i alla! :) Love it!

Vi handlade på Coop också, tack för maten mamma!

Och tack VÄRLDENS BÄSTA MAMMA för en toppenmysig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0