Packa..Jaha?

Jag åker visst utomlands om 2 dagar. Eller det är ju bara en hel dag kvar imorgon, sen åker vi från Gnesta ca 10.30 på fredag.. Jag har inte börjat packa.. Och jag vet knappt vad jag ska ha med mig??!! Varför så svårt? Jo, för att jag ska försöka minimera innehållet från typ 7 par skor till minst hälften och inte ha dubbla outfits till varje kväll. Det får bli en outfit/kväll och en extra för valmöjlighetens skull...

Men lite har jag iallafall styrt upp såhär innan.

- Resorb (Vätske och saltbalans)
- Alvedon (Vet man aldrig när man behöver)
- HAWAIIAN TROPIC (Lagret med sololja är påfyllt)
- Uppdaterad musik i Ipod:en
- Batterier till kameran
- 2 böcker att läsa på flyget (och stranden?)

Tvättmaskinen går för fullt så ikväll har jag iallafall kläder att välja på. Har hängt fram 2 klänningar att ta med.. Och en topp.. Vi får se vad det blir. Jag hinner nog packa om väskan både 2 och 3 gånger innan jag åker.. Suck!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0