Satan i gatan!

Jag har en fetisch för kallrökt lax och ägg. Och avocado och keso. Vilken tur, för det är mycket av det jag kommer äta inom den närmsta framtiden. För här ska kilona rasa och jag ska komma i form igen. Jag kan knappt se mig själv i spegeln utan att må dåligt. Motivationen är också på topp! Det är då saker och ting funkar. Nu ska bara mitt jävla nageltrång försvinna så ska jag springa också, tills dess blir det powerwalks och hemmaträning. Jag vill ha ett hopprep. Och hantlar, alternativt en skivstång. Helst det sistnämnda.

Snart tjejmilen också. Förväntar mig nytt personbästa i år.


Dagen har för övrigt spenderats på jobbet mellan 7 och 14.30. Därefter Hånö, på min systers och Mickes landställe med mormor o morfar. Och mamma o Stefan. Grillmys i solen.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0