Flyttdags!

Idag blir jag Södertäljebo igen! Känns sjukt bra! Sitter här hos mamma och längtar som ett litet barn på julafton! :)
Det blir dock flytt senare än vad som tänkt då alla väntar på sin lägenhet... Nåväl, det blir ju iallafall idag. Och kommer ju hinna komma iordning snabbt eftersom vi sätter upp alla hyllor och så igen på samma platser..




Det kommer nog att kännas lite konstigt att bo själv igen, i min egna lägenhet.. Men så otroligt skönt!
Inte för att det inte är skönt att ha bott hos mamma, men jag vill ha mitt eget :) Och uppskattar verkligen att jag har fått bo både hos mamma och Fanny mestadels av tiden! Och alla andra jag har fått sova hos ibland! STORT tack! Ni är alltid välkomna hos mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0