Dagen idag.

Idag har jag varit i stallet på morgonen som vanligt. Sedan var det inte mycket tid till att göra ingenting. För jag och Stefan åkte på begravning i Nyköping. Mina kusiners mormor som har gått bort. Det var faktiskt en borgerlig begravning, annorlunda men intressant. Slipper man sitta och lyssna på en massa prat om Gud.. Stämningen var liksom lite härligare än på en vanlig begravning!


Kvällen har spenderats med favoriterna Hugo och Wilma! Vi har kollat på bumbibjörnarna och lekt massor. Bland annat så var Wilma min mamma och jag hennes bebis.. Jamenvisst! Fick till och med nappen, haha!

Och imorgon ska jag hoppa in som extra-dagmamma. Ska bli kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0