Pleasure and (no) pain.

När jag slutat jobba i tisdags kväll åkte jag och C ut till hans familjs sommarhus ute på Skarpö, utanför Vaxholm. Vi kom dit rätt sent så det var nästan sängen som gällde direkt.. Men igår var det en dag i njutningens tecken. Solen sken! Vi åt himmelskt god mat såsom krabba, hummer och grillad entrecote med min underbara potatisgratäng till. Låg och solade på bryggan vid vattnet (i bikini för alla som tror att det redan är höst). Dock försvann solen en stund när jag skulle bada så det blev inget bad :)

Hummer är sjukt gott och skulle kunna äta det varje dag. Alla måltider. Punkt.

Kan inte alla dagar vara som denna? Rogivande och lugna där man bara njuter av maten, sällskapet och utsikten?










Puss!


Kommentarer
Postat av: caroline

Lyxkvinna du är alltså =) Hahah ja det är nog tur det att han inte är det.. är han lika gammal eller äldre? .. jaa smurfarna var riktigt goda.. men massa socker så nu blir det att ge bort resten.

2011-08-18 @ 09:09:48
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0