Göteborg.

Ligger på ett hotellrum i Göteborg. Jag, mamma, Stefan och Eric är nere och hälsar på vår bror Martin. Vi har varit hemma hos honom, promenerat och ätit middag på goood grekisk restaurang. De tre övriga har träffat Martins flickvän Emma för första gången, en annan fick ju träffa henne först! Haha. Hon är en gullig tjej, ett kap Martin!

Nu tänkte jag sova efter en natt med alldeles för lite sömn. But it was worth it. Och borde samla energi inför kommande natt då jag misstänker att jag också kommer förlora sömn i form av utgång och goda drinkar!



Mamma, jag älskar dig mer än mest!

Kommentarer
Postat av: pernilla

försökt få tag på dig sen i onsdag.

hör av dig söt

puss pernilla

2011-04-26 @ 12:16:17
Postat av: Caroline

haha.. vi kan säkert byta :P uppdatera din blogg då =)

2011-05-03 @ 10:30:21
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0