Feels like Törnrosa..

Åh du milde vad trött jag var idag! Vaknade vid 14.15 typ.. Tur att jag var ledig idag och kunde ta igen all sömn jag förlorat i helgen pga jobb och så jäkla roliga utgångar! Så tack killar och tjejer för er medverkan till en lyckad helg!

Tur att Ann-ouise ringde och ville komma över på fika med Clara så att jag var tvungen att hoppa upp och börja städa:) Så mysigt att de bor så nära nu och bara kan komma över!
19 april är det förresten sista rättegången i vårdnadstvisten om mina småsyskon. Må det vara över sen.

Apropå sova.. Jag har börjat drömma en massa mardrömmar nu igen.. Varför, varför, varför? Det är liksom inte jättekul! Speciellt inte när jag sover ensam.. Och nattens mardröm var både lång, kändes sjukt verklig och jävligt läskig! :(
Jag skulle tydligen genomgå en massa olika tester för att se om jag överlevde.. Och hade med mig några på vägen som också va tvungen att göra det.. Körde en bil där de tagit bort bromsarna, och den gick i typ 200 km/h.. Hängde i en karusell med bara armarna och fick inte ramla ner.. De va folk som låg och höll på att dö och blodet sprutade.. Nej fy fan!


                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0