Diska i badkaret eller bli bortbjuden varje frukost,lunch och middag? Det är frågan!

Rörmokaren var här idag och tittade på kranen i köket.. En huvudledning gick tydligen sönder igår kväll, så alla lägenheter ovanför mig har samma problem.. Alltså inget vatten i köket. Kul. De skulle försöka fixa en provisorisk lösning och dra en slang via badrummet tror jag? Så kommer vara utan vatten i några dagar.. Det är ju lugnt säger jag så länge jag har vatten i badrummet. Då säger fastighetsskötaren att "det kan ta flera månader innan det är fixat.." Eeeh... Orka!
Hoppas iallafall på en snabb lösning och uppskattar att de kom ca 30 min efter att jag ringt och felanmält iallafall.

Jag är sugen på oxfilé.. Och citron o marängpaj! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0