Äntligen fredag!

Godmorgon!!

Idag var sista dagen som jag hade morgonen i stallet, eller egentligen var det igår. Men jag hjälpte Lina att ta ut då hon hjälpt mig.
Nåväl, det ska bli grymt skönt att släppa detta ansvar nu! Nu är det bara skola, mig själv, träning och jobb som gäller. Ska inte ta på mig för mycket igen!

Igår var jag som vanligt barnvakt åt Ella, men bara en kort stund. Sedan gick jag en powerwalk hem på 45 min, borde vara 5 km minst. Så nu kommer jag gå hem varje gång jag varit barnvakt, perfekt runda :)

Idag ska jag hem, duscha och sova en liten stund hade jag tänkt. Tvättstugan 14-18. Lär få tvätta många maskiner (varför drar man alltid ut på tvättandet?).
Och så hade jag tänkt baka tekakor, mammas supergoda recept! Sen får jag se vad som händer ikväll, ingen alkohol iallafall!


                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0