Tårar.

Jag fick en tanke alldeles nyss.Jag skulle vilja gråta..Men jag är inte ledsen..Så varför vill jag det?Tror kanske att jag kan gråta bort allt,så är allt som vanligt igen?Eller nej,jag vill inte att det ska vara som vanligt.Jag vill att mitt nya liv ska vara fulländat..Helst nu,men helst för flera månader sedan..

Det är en enda sak kvar innan mitt nya liv är fulländat,och det är att du får ditt STRAFF och faktiskt sitter bakom lås och bom!Sen att du hela tiden ser till att dra ut på det är en annan sak.Du har liksom ingenting att leva för längre så hur länge orkar du hålla på?Gör oss bara en tjänst och lägg dig.Jag kommer aldrig förlåta dig.ALDRIG i hela livet.Du ska aldrig få träffa dina framtida barnbarn,aldrig träffa dina egna barn,du ska fan aldrig mer vara lycklig!Du ska aldrig mer le..Inte ens ditt fejkade leende.

Jag hatar dig du som ska kallas min pappa.
- Hoppas att du strukit över mitt namn på din tatuering på din vidriga kropp!


Ville bara få ur mig något..



Tur att jag har världens finaste häst och familj&vänner!

Kommentarer
Postat av: isabella

okej :p då vet jag! men varför är det bättre med arnika?

2010-09-29 @ 15:16:33
URL: http://isabellaf.se
Postat av: Fanny

Hjärtat hjärtat! Du är stark och detta klarar du! Du förtjänar inte att vara varken ledsen eller fylld av hat - Du ska ha det bästa och ditt nya fulländade liv!! Du vet att jag finns för dig, som jag alltid gjort, jag gör vad som helst för att göra dig lycklig, bästa vän!

2010-10-05 @ 19:00:33
URL: http://sluggernochshego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0