Jag är chockad?Nej det är jag egentligen inte...

Jag vet inte vad jag ska skriva,som vanligt har jag inga ord..Du är inte värd några ord heller..
Men det jag var med om idag var nog det värsta sen den här helvetsekarusellen startade..Och nej,jag blev inte ledsen..snarare chockad?Eller arg..jag är så arg.Och hur mycket hat kan man ha genetemot en människa?Hur mycket hat kan man ha emot sin egen pappa?Sitt eget kött och blod?
Men så sjuk som du är finns inget annat att känna..Och vad fick du ut av att på stan gå fram till mig och säga "DITT LILLA LUDER!" till din egen dotter?Hallå?!Dagisnivå?Förstår du inte att detta bara försämrar saker mot dig?Tror du inte jag kommer berätta hur du betett dig idag för min advokat?

Jag HATAR dig!Och din sjuka jävla släkt!


Du är ren ondska personifierad...






                                                                                                                               Over and out for now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0