För att jag har tråkigt.

10 FAVORITER
  • Dialekt: Skånska,småländska och gotländska!
  • Mat: Italienskt
  • Låt: Bad romance med Lady Gaga(Vad annars?haha)
  • Film: The Holiday(Alltid)
  • Tecknad figur: Pumba!
  • Sport: Gym, ridning
  • Komiker: Björn Gustavsson
  • Veckodag: Lördag
  • Glassmak: Sorbet
  • Soloartist: ...

9 FÖR TILLFÄLLET

  • Humör: Har inte känt efter
  • Tanke: Jag borde söka nya jobb eller utbildning
  • Kläder: Mjukisbyxor och långärmad t-shirt
  • Bakgrund: Bullen(Bissis katt) 
  • Känsla: Helt okej
  • Tid: 15.19
  • Bästa sak: Att jag har Kristoffer som pojkvän!
  • Irritationsobjekt: Mycket


8 FÖRSTA

  • Bästa vän: Fanny och Loppan
  • Husdjur: Mynta
  • Utlandssemester: Mallorca
  • Piercing: Öronen
  • CD skiva: Spice Girls
  • Bil: -
  • Ord: Mamma och pappa 

7 SENASTE

  • Telefonsamtal: Expeditionen på Komvux
  • Mat: Havregrynsgröt
  • Dryck: Citronvatten
  • Biltur: Till tåget från Loppan
  • Tv-program: Gossip girl
  • Spelad låt: Keep on walking - Salem al Fakir
  • Köpta klädesplagg: 2 klänningar + ett par skor från Nelly.se 


6 HAR DU NÅGONSIN

  • Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
  • Brutit mot lagen: Ja, det har väl alla någon gång mer eller mindre?
  • Blivit arresterad: Nej
  • Badat naken: Ja
  • Varit med på TV: Ja
  • Varit med i tidningen: Ja


5 NEJ TACK

  • Skolämne: Psykologi
  • Mat: Torsk med äggsås!
  • Musik: Hiphop/rap
  • Dryck: Whiskey/öl
  • Djur: Sniglar,maskar,larver och grodor


4 SAKER

  • Du gör när du har tråkigt: Beror på var jag befinner mig? 
  • Du gjorde igår kväll: Var Elins "mamma",diskuterade utbildning/jobb med Kristoffer 
  • Du kan höra just nu: Musik och bilar från gatan
  • Du inte kan leva utan: Mamma,min familj och vänner.Salt!


3 PERSONER

  • Du kan berätta allt för: Mina närmsta vänner,mamma och Kristoffer
  • Du tycker om: Min underbara(kvarvarande) familj och mina vänner.Nästan alla djur!
  • Du inte gillar: Min pappa(eller fd. skulle jag vilja säga),släkten på pappas sida
2 VAL
  • Coca cola eller fanta: Inget
  • Hund eller katt: Hund

1 ÖNSKAN

Att jag och min familj ska få bli lyckliga igen.Att rättvisa skipas och att allt blir bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0