Mina hjältar!

Åååh SOLEN gör mig så sjukt glad!!Nu är det typ vår och det innebär att det snart är sommar!Våren och sommaren är de bästa årstiderna..De andra kan vi väl slopa?

Jag sover hos mormor och morfar inatt,mina bästaste efter mamma!De är de mest underbara människor man kan hitta!Jag ser upp till dem så otroligt mycket.Och jag vill också vara gift så länge som de har varit,de får mig att tro lite på kärleken och livslånga äktenskap.
Nu var det faktiskt mer än en månad sen vi träffades..Så lång tid går det aldrig utan att vi träffas.MAX en vecka i vanliga fall,men nu har vi ju varit bortresta.Har ju saknat dem(och vad jag förstår har de saknat mig också).Har som vanligt fått mormors underbara mat och massa skvaller.
All kärlek till dem!


Beställde alldeles nyss 2 klänningar och ett par skor från www.nelly.se man kan ju aldrig få för mycket så att säga ;)









Godnatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Patricia Lindh Nielsén!

Jag vet att inlägget kanske lät lite väl negativt. Men saken är den att ja utgår från mig, och inte från någon annan! för mig kvittar de om man går upp 20-30 kilo. Alla är lika vackra iallafall!



Men på mig själv.. De är inte lätt, har man en bild på sig själv innan grav, så är de svårt att släppa den under också. Jag vet att jag haft 'tur' som många säger å inte gått upp för mkt! men jag själv känner mig som en padda. Jag själv! så jag gnäller för jag inte känner igen mig längre.. Hoppas du inte tog illa upp över inlägget, för jag pratade om mig själv! och dömer ingen annan.



Kram!

2010-03-15 @ 14:42:40
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0