Blommor,utflykt,husmanskost och IKEA!

Det är en liten summa av helgen:)
Clara har ju bott hos mig i helgen och vi (Jag,Clara och Kristoffer) åkte till Aquaria!Jättemysigt och vilket härligt väder!Clara tyckte att det var kul med alla fiskar och djur.Speciellt hajarna.Det tyckte jag också,men vad jag minns så var de mycket större när jag var där för ca 10 år sedan..Typ vithajar?Men det måste nog vara så att jag var mycket mindre helt enkelt;)
När vi kom hem var Kristoffer sugen på potatismos så vi bestämde oss för att laga hemmagjort potatismos med hemgjorda köttbullar,satan så gott!Men nu är det andra bullar, inget onyttigt nu:)

Och i fredags fick jag ju jättefina blommor av min kära pojkvän.Tack!
<3

Söndagen spenderades på IKEA med älskade mamma,Stefan,Eric och Clara.Clara fick vara på Småland en timme och sedan busade hon med Eric och Stefan resten av dagen:)Så jag hängde med mamma vilket var jättemys,saknar henne.Och det känns konstigt och lite tomt att inte träffa dem och vara med dem varje dag sen resan..Ibland skulle jag till och med kunna flytta hem igen bara för att jag tycker om min familj så mycket..men det är skönt att ha sitt eget också..Jag är ju ändå alltid lika välkommen hem om jag vill:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0