Helgen.

Fredag - Jag hämtar Clara på dagis och Adam följer med hem till mig också.Kristoffer kommer lite senare och jag,Adam och kristoffer äter min nya paradrätt som är svinigt god!Färskpasta med fläskfilé,bacon,créme fraiche och pesto.Som en orgasm för munnen!Clara äter våfflor såklart :)
Sedan spelar vi 3 stora Monopol och jag förlorar..Kristoffer vann..Tönt ;)
Alla sov här + Northon och Filippa.

Lördag - Vaknade tidigt av att Clara var vaken och hundarna helt nippriga,speciellt Northon.Därefter gick Clara och jag ut med hundarna.Och så fixade jag brakfrukost när jag kom tillbaka.Lämnade Clara på eftermiddagen.
Loppan kom senare och hon lagade en fantastiskt god middag till mig!Sigge anslöt och vi gick till Emelie på födelsedagsgalej.Var dock bara där en halvtimme ungefär..De rökte inne och vi tyckte att det var jobbigt..Sved i ögonen och så:(
Vi 3 musketörer gick ut på 550..helt okej,träffade några gamla klasskompisar:)
Efter stängning handlade vi fyllekäk på Subway och Kristoffer anslöt med oss,vi skulle ha efterfest men det blev så att vi åt,kollade klipp från "Kill-buljo" på youtube och snackade.

Söndag - Vaknade tidigt av mensvärk..Sov i duschen med varmvatten i nån timme..Kröp ner i sängen och sov typ till 1..Sedan var det Loppans tur att fixa brakfrukost!
Resten av dagen blev slapp..förutom en rask promenad med Elin<3
Åkte sedan till Kristoffer för mat och mys..Söto!



Summan av kardemumman,en mysig och bra helg helt enkelt!

Northon och Clara sussar sött.   Fantastiskt gott!   Iiih      fina fina Loppan!

Bästa Loppan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0