Gullunge!

Idag ska jag spela Badminton med Ronja,var ett tag sen men det ska bli kul!
Tänk vad skönt det vore om man var hemmafru och man städade lite hemma..sen tränade man om dagarna typ..och okej,kanske hade middagen färdig till sin karl när han kom hem;)

Idag har jag varit med Anna och lilla Cornelia på förmiddagen.Hon är ju bara för sööt den lilla sprätten:)


Nu när jag är sjukskriven ska jag motionera,endorfiner är bra och jag låter grubblandet vila lite.Ett YPPERLIGT tillfälle att träna ihjäl mig tills Usa-resan tycker jag!:)Nu får det va nog med all skit och jag ska bli fit igen.Varje dag hädanefter!


Och STORT grattis till Emma M som fyller 24 idag,och grattis till lägenhetsköpet by the way:D


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0