Du ska inte få förstöra för mig!

Nej!Och jag kommer kämpa ända in i det sista..Dina dagar är räknade..

Jag känner mig..Jag vet inte,deprimerad?Nej..Bara tom på energi tror jag.Egentligen förstår jag inte varför,eller jo självklart gör jag det.Det är något som grämer mig,och det är DU som orsakat det.Men idag har jag ringt viktiga samtal och varit och fixat lite saker som var tvunget att göras.Allt för att det ska bli bra..Jag har också börjat drömma mardrömmar när jag sover själv igen..INTE bra!
Det känns också som att jag inte har något att se framemot?Men hey!Vad håller jag på med?Jag ska ju på värsta Usa-resan,antagligen till Idre och massa massa annat.Dessutom rullar typ allt annat på hur bra som helst.Ååh..Vad är det med mig?
Jag vill ha ett jobb som jag tycker om,ett som jag nästan längtar efter att gå till..åh, vill ha den känslan igen!

Hämtade ut klänningen jag ska ha på bröllopet idag,åh så fin den är!Och jag kommer va så fin:)
27 dagar kvar..lalala!



XOXO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0