Detta jävla borrande!

Mina grannar renoverar tydligen sin toalett...Och dessa jävla hantverkare har borrat sen 8 imorse!IDIOTER!Jag är ledig och hade faktiskt tänkt sova liiiite längre än 8...Och det är verkligen världens mest irriterande ljud!Jag sliter mitt hår och snart måste jag läggas in på mentalsjukhus!Tack,verkligen tack för den gooooooda morgonen..Men de pausade ju faktiskt en kvart eller nåt..och då skypade jag med Pillan!Har inte hört hennes röst sen hon lämnade landet.Det var skönt att höra den och hon har det bra.Mys:)Och snart är jag där!!!Iiiiih!

Förresten vill jag ha en locktång som gör dessa snygga lockar nedan.
Man kanske till och med blir lika snygg som Britney då också om man fixar såna?;)








Kommentarer
Postat av: alex fiori

hej snyggo! jag har en sån... men jag har för tjockt hår så jag ser ut som ett lejon när jag använder den haha men du kan få låna den om du vill så får du se om det blir bra innan du köper... puss

2010-01-22 @ 23:36:12
Postat av: Caroline

hihihi

2010-01-24 @ 10:48:05
URL: http://carolinessss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0