På god väg..

Om EXAKT en vecka sitter jag på planet till Usa...sjukt!Känns inte som det nu men snart så..När får man börja packa?ÄH..Vad fan det kan man göra nu..När jag var yngre packade jag låångt innan..Men de blir nog i helgen så man hinner tvätta och stryka allt innan..(Ja,jag har ju strykbräda och strykjärn nu).
Åh..Det ska bli så skönt..Varmare breddgrader..Vara med familjen..Bara ha kul och lämna ALLT dåligt hemma i Sverige för ett tag..Det är det vi behöver som mest nu..

Känner mig typ stressad för vad jag ska hinna med innan?Träna,träffa lite vänner,tvätta,packa,träffa mormor och morfar..Dagarna går fortare än man tror!:)

Och idag har jag ringt ett viktigt samtal,men det kändes jäkligt skönt efteråt..Nu kan jag verkligen slappna av och tänka framåt..Och det kommer kännas ännu bättre på torsdag,det är jag säker på.
Och till er som inte har något annat vettigt att tänka på/göra med erat eget liv..bry er INTE,lägg er INTE i(eftersom ni inte vet alls vad som hänt),sluta snacka skit helt enkelt.Era NOLLOR.


<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur länge är du borta då? :)

2010-02-03 @ 14:31:03
URL: http://sordidlines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0