Välkommen julstress!

Åh herregud... Jag har just kommit till insikt att jag har VÄLDIGT mycket att göra fram till julafton. Har inte handlat klart julklapparna. Dessutom har jag hand om Johans stall tills den 27e. Stressen har precis gjort sig hemmastadd! Imorgon ska jag hjälpa mormor att handla julklappar. Ska fira jul med syskonen i Nykvarn på onsdag. Torsdag är det traditionell grötkväll hemma hos mamma. Och fredag JULAFTON! Dessutom har jag ett arbete som ska in helst imorgon, ett den 27e och ett som ska in den 3e januari. Kan man kanske få beställa extratimmar till dygnet? Jag längtar riktigt mycket detta år. Förra året hade jag inte samma längtan.. Men nu har jag julstämning i kroppen, och är lyckligare än jag varit på bra länge. Känner att detta kommer bli en bra jul.

Tisdag 21a - Stallet + Julklappsshopping med mormor (måste köpa egna också) + myskväll med Tesan, Pillan och Sofia.

Onsdag 22a - Stallet + Julklappsshopping (Södertälje) + Minijulafton i Nykvarn

Torsdag 23e - Stallet + Grötkväll + Slå in julklappar

Fredag 24e - JULAFTON! Ta in hästarna. Ha en underbar julafton helt enkelt ♥

Lördag 25e - Stallet + Pigghajs julspel! 

Söndag 27e - Stallet (sovmorgon) + Bakis.. Haha!


Åh shit.. Hur ska jag hinna allt?




  




Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter härligt att bara mysa runt i stallet varje morgon! (säkert sjukt mycket o göra men endåååå hahaha)

2010-12-22 @ 18:53:31
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0