2a advent

Har passerat och dagarna bara springer förbi!Lite läskigt.

På onsdag om en vecka ska jag träffa min advokat.

Har haft så mycket att göra, och därför inte skrivit tänkte jag säga.. Haha, men jag har väl mest kollat på Rederiet. Ja, jag och Fanny kollar på allas vår älskade serie Rederiet från första avsnittet, vi är på avsnitt 47 och har en del kvar så att säga.. Men det är ju så jäkla bra!Fast.. Vi bör nog snart spärras in då vi drömmer om det,  pratar som karaktärerna och längtar efter att titta på nästa avsnitt om vi varit utan det i ett par timmar.. Haha! 

















Åh, jag älskar Reidar och hans besättning!


Kommentarer
Postat av: Johan

Klassiker :D

2010-12-06 @ 16:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0