Skepp o hoj!

Har kommit hem från kryssningen nu..eller för ett par timmar sedan.

Det har varit en supermysig,trevlig och rolig kryssning.Mycket skratt och dans,mindre dricka(Jag gjorde nog av med 69 kr?Underbart!)
Jag ångrar dock att jag inte skaffade ett nummer jag ville ha..damn!Några bilder från kryssningen kommer nedan.


Imorgon ska jag ta blodprov och jag hoppas att allt står rätt till med min kropp!



 Min fina mamma och min fina syster.





 Moster,jag och kusin Jessica.





 Färska räkor,hummertartar,musslor,lax,sill och vitt vin.Såå gott!

 

 





 





 Jessica blåste nästan bort ute på däck.





 





 Bra rumpa.





 Kul hade vi!





 Puss på världens bästa mamma!



För att peppa mig själv måste jag säga att jag kände mig riktigt snygg både igår och idag,och min klänning hade blivit lite för stor..Yes!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Snygg-Linda!

2009-11-16 @ 19:03:50
Postat av: Anonym

Ser riktigt riktigt bra ut:D

2009-11-17 @ 17:19:02
Postat av: Linda

Tack Ronja,likaså du babe!



Och vem är du hemliga?:P haha

2009-11-18 @ 00:49:08
URL: http://iastruth.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha härligt bilder =)

2009-11-29 @ 10:12:20
URL: http://carolinessss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0