Hej från sjukstugan!

Orkade inte blogga igår..Igår var värsta dagen av alla..Då hade även magen drabbats..fy fan!

Men nu på eftermiddagen mår jag bättre..har tagit en dusch och faktiskt ätit både yoghurt och macka och allt stannar kvar..*peppar peppar*

Skulle vilja ta en promenad och få frisk luft,men så tråkigt att göra de själv.Vill inte ligga i sängen längre!
En sjuk sak,imorse vaknade jag 6.30 av mig själv..jag kollade på klockan och trodde att den var 18.30..Började få lite panik då jag först trodde att jag sovit i 18 timmar!haha shit vad man sover mycket och allt blir snurrigt när man är sjuk.


Imorgon ska jag åka till Gnesta.
Jag ska köpa/beställa tapeter(Äntligen)!
Träffa mamma och min familj.
Träffa kompisar förhoppningsvis.
Träffa mormor och morfar.

Sen ska jag säkert göra annat också men det här är viktigast.









Ni är så fina mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig hjärtat!!! Massa pussar och kramar!

2009-11-19 @ 19:40:59
URL: http://smokinintheboysroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0