Frisk luft!

Idag mår jag ganska bra..Jag har äntligen kunnat ta mig utanför dörren:)
Och så skönt det var,har ju lidit av tristess de senaste dagarna..haha hatar att va sjuk.Men det som är mest positivt är att min magsäck krympt till en ärtas storlek ungefär. 1-0 till mig.

Jag har haft en mysdag idag.Ätit lunch med Marit<3
Sen har jag inhandlat lite små fina saker till lägenheten och så har jag hittat köksstolarna jag ska ha!Bara någon vill köra dom till mig?Steeeefan..
Och så måste jag till IKEA,antagligen söndag för då får jag rabatt wohoo!


Nu ska jag till mormor och morfar och äta middag.Undrar vad det bjuds på?Äh,jag får alltid god mat där:)



And off I go!


Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0