Av jord är du kommen och jord skall du åter bli..

En sorgens dag.
Anna-Lisa,mina syskons mormor och min "låtsasmammas" mamma gick bort för en liten tid sedan..Begravningen var idag.Det var så fint,så traditionellt,så sorgligt.Det var jordfästning,det finaste alternativet när det gäller begravning,så vill jag också ha det.Det känns som ett bra farväl..
Du var inte min mormor men jag hade ändå känt dig väldigt väldigt länge,sen jag var liten..Alla minnen jag har av dig är fina.Hoppas du har det bättre nu,eller det vet jag.Nu slipper du lida.

Jag kan inte föreställa mig hur det är när ens förälder eller mormor/morfar går bort,jag har turen att ha kvar alla i livet..än så länge.Snälla,låt inte den dagen komma..Jag skulle inte klara det.

Det jobbigaste var nog att se Adam och Christoffer gråta..De är i den åldern då man inte visar så mycket..Det gör ont i mig,det gör ont i mitt hjärta att se dem lida så.Och Ann-Louise och resten av familjen också - Jag finns här.




                                                                           Lilla Dennis livade upp stämningen.(Kanske med dagens hårdaste t-shirt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0