Pernilla Öjergren.

Idag flyttar du till Usa.
Som du har längtat.Och nu är det äntligen dags!

Det var inte så jobbigt att vinka av dig idag,det kändes mest som att du skulle på semester.Men det kommer märkas på våra filmkvällar,fester och allra mest kommer du fattas mellan Hemköps hyllor!
Fast jag får ju träffa dig snart igen.Om inte mindre än 1½ månad när jag kommer till landet.Weei och så är det ju inte så långt tills du kommer hem till sommaren efter det:)

Fina,fina Pillan.Du är stark och modig som gör detta.Du är helt enkelt jävligt cool!
Jag önskar dig all LYCKA på vägen och jag vet att du kommer klara detta galant.Sniffa lite på min sjal ibland!


Love you.

Snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0