Treatmentday! ♥

Började dagen med en alldeles, alldeles underbar ansiktsbehandling hos natalie! Tack fina du.

Strosade sedan runt i stan och på NK, hittade ett jättefint armband och ett par fina örhängen som står på önskelistan och som snart ska bli mina.

Efter att ha sagt hejdå till Natte och strosat ytterligare en stund mötte jag upp Hanna för en tidig middag. Sedan gick vi till hennes salong där jag var hårmodell. Åh så härligt det var! Och så fint det blev! ÄLSKAR ju fullkomligt när någon håller på med mtt hår.. :)

Tack tjejer för att ni gjorde min dag till en toppendag! ♥
(Summasummarum, borde ha såna här dagar oftare. Det mår själen bra av).







Puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du blev jättefin i håret Linda =) en tens är en apparat som ger elektroniska stöttar på omrården på kroppen där man har ont.. med små paddlar.. =)

2011-09-21 @ 12:48:25
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0