24 år på dagen!

Idag fyller jag 24 hela år.. Tiden går! Okej,nu vill jag inte bli äldre :) Men grattis till mig då!
Mamma ringde nästan exakt på födelsetiden, 7.13 ringde hon, jag föddes 7.03 så det är fullt godkänt! ♥



För 24 år sedan..



Nutid..

Ibland skrämmer det mig hur fort tiden går.. Vart tar alla dagar och minuter vägen? Känns som att tiden springer men man själv står still? Nej så allvarligt är det inte, jag har faktiskt fått mycket gjort under mina 24 år.. Men det känns som att man snart är 32 om inte tiden hejdar sig lite. Ja, jag har åldersnojja. Jag tycker inte att andra är "gamla" men när det gäller mig själv stannar jag gärna på 23. Haha.
Nej nu ska jag sluta grubbla över åldern och NJUTA av min dag! Jag fyller faktiskt bara 24 år ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad skönt! Jag trodde bara att det var jag som nojade mig över åldern. Men jag vill inte blir äldre och när jag ser tillbaka på de 10 senaste åren och inser hur fort de har gått får jag mer eller midre panik! Snart väldigt snart är vi 35!

2011-05-04 @ 09:10:20
URL: http://sordidlines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0