Så blev det helg igen!

Idag har jag varit effektiv måste jag säga. Upp vid 5.30 för att åka till Gnesta och Wisbohammar för att ta ut hästarna (det har varit översvämning på Borgs så alla hästar har fått flytta tillfälligt. Även ridhuset ligger under vatten). Sedan cyklade jag ut till Borgs för att mocka ur Luckys extremt blöta box. Och så cyklade jag förbi mamma och lånade en skål och lite grejer tills imorgon :)

Nu är jag hemma sen ett par timmar tillbaka och håller just i skrivande stund på att avsluta ett skolarbete. Vi ska opponera på en annan grupps rapport.




Pias stall under översvämningen.



Ridhuset idag. Fortfarande sjukt mycket vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0