Jag har kommit på det!

Jag har verkligen känt efter nu och kommit på varför jag går och tänker så mycket.. Känner längtan och så vidare.. Jag har fått extremt mycket tid över nu när jag inte har Lucky kvar. Det enda jag kommer ha att göra efter fredag är att gå på föerläsningar och plugga. Väldigt lite jämfört med allt jag gjort innan. Så nu har jag beslutat att jag ska skaffa träningskort igen. Tror faktiskt att det blir på friskis&svettis! De har spinning, core och andra pass jag brukar/gillar att gå på och vanligt gym.. Är man dessutom student kostar det bara 200/månad! Helt okej liksom :)
Vill verkligen träna och vet att jag har mer disciplin om jag har ett ställe att träna på än om jag skulle göra det hemma, dvs ut och springa bara mm.. Så med det kommer jag ha mer struktur och fylla ut dagarna :)
Det här kommer bli bra!

Och jag behöver saker att se framemot också.. Jag ska ju faktiskt till Göteborg under påsken för att hälsa på Martin med Stefan, mamma och Eric. Det ska bli mysigt..

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu kör vi, hjärtat!

2011-03-30 @ 18:53:46
Postat av: EMELIE

PUSS!!

2011-03-31 @ 00:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0