Torsk(på tallin)!

JAG HAR ÄTIT TORSK IDAG! (Det är väl inget speciellt tänker ni) Har inte ätit det sedan jag var en liten gnällig unge. Det var det värsta jag visste. Hua! Jag har bara dåliga minnen från det som att jag tuggade, o tuggade och tuggade..Det tog aldrig slut! Sköljde också ner fisken med mjölk (det gick åt mycket mjölk) och någon gång sa jag till och med att jag skulle gå och kissa men i själva verket hade jag proppat munnen full med fisk och spolade ner det i toan... Men idag var det faktiskt gott! Jag är otroligt chockad! Haha :)

Idag har jag varit duktig förresten, fixat med en del viktiga saker. Nästa vecka hoppas jag på besked. It's a secret until then.. ;)



Nej nu ska jag slipa mitt vardagsrumsbord! So long!

Kommentarer
Postat av: emelie

Så händig så min lilla Tussilago <3

2011-02-23 @ 19:22:04
URL: http://smokinintheboysroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0