Coldplay - Forever and ever, and ever....

Vilka kommer till Sverige i sommar då?? Närmare bestämt till Göteborg den 28 juni?!


C O L D P L A Y ! ! !


Jag, Ronja och Sofia ska gå. Biljetterna är redan kirrade och jag har talat om för min bror att vi invarderar hans lägenhet ;)


Det kan inte bli bättre! 22 augusti 2009 är en dag att minnas! Jag var och såg dem på Stadion med Ronja och Marie. Mitt i all skit som precis hade uppdagats. Det var den absolut (och enda) bästa dagen det året. Kanske en av de bästa dagarna i mitt liv. Var så otroligt lycklig just denna dag, tänk att musik kan göra så mycket.. Vilken känsla! Och jag ska återuppleva detta igen.. Jag kommer typ dö!
















Det här mina vänner, det här är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0