Jag är ingen "check"-tjej...

..Egentligen men nu kommer jag göra en "check"-lista iallafall inför min flytt i helgen!

Köksmöbler - check!
Soffa - check!
Byrå/tv-bänk - check!
TV - check!
Soffbord - check!

Sålde ju dels min soffa och köksmöbler när jag flyttade till Kristoffer. Så det har jag varit tvungen att köpa nytt. Dessutom gav jag bort min TV och tv-bänk till min bror. Men nu har jag köpt en platt-tv (den jag hade innan var faktiskt en tjock-tv så nu har jag uppgraderat mig,haha). Och så ska jag ha min byrå som tv-bänk.
Har självklart varit på IKEA och köpt andra välbehövliga grejer som behövde kompletteras. Och en del andra nya grejer från bland annat MIO och Lexington bara för att det är kul! :)

Ska dessutom tapetsera väggen i köket och byta lampan i hallen till en mysigare.


Det här kommer bli bra. Så bra! Jag längtar som en tok! Och det här kommer bli skönaste flytten någonsin, allt ligger ju redan nerpackat ;)

Kommentarer
Postat av: Trisslott

Fick du så pass mycket för detta? Så det räcker till allt detta eller har du ny sugardaddy?

2011-02-22 @ 17:40:25
Postat av: Linda

Ursäkta,en sugardaddy?Om du anonyma undrar så har jag tjänat ihop extrapengar,men jag har också köpt både soffa,vardagsrumsbord,köksstolar och tv begagnat.Som ska göras om!Här finns det ingen sugardaddy inte.

2011-02-22 @ 17:48:38
URL: http://iastruth.blogg.se/
Postat av: emelie

Hörrö din lilla fjant!

Om du har en komentar, kom och säg det direkt istället för att smyga bakom en jävla dataskärm!

Det är så hiimla fegt att gömma sig!!!

2011-02-23 @ 13:50:59
URL: http://smokinintheboysroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0