Försommarvärme i mitten av april..Ljuvligt!

Haft ännu en underbar helg! Trivs faktiskt med livet nu och jag är glad i både kropp och själ.
I fredags var det premiärgrillning hos Martina. Mysigt och sjukt gott!
Lördag förmiddag pluggades det.. Kanske inte var så super aktiv men ändå..
Åkte sedan till Natte för att lämna mina saker. Vidare iväg på trevlig middag. Och sedan mötte jag upp Natte och Steffi som fyllde år. Vi var ute och härja hela natten lång och det blev både Hotellet, Vipen på Collage och tillslut Hells kitchen. Natten avslutades med ett besök på McDonalds och en rolig taxifärd hem.. Haha.

Vi gick upp någorlunda tidigt igår och låg på balkongen och solade i bikini. Vi hann också med ett besök på 4H-gården på Djurgårn, god lunch och film..

Idag har Natte och jag ätit frukost i solen på balkongen.. Och återigen solat i bikini. Det är verkligen försommarvärme nu och jag överdriver inte som jag brukar kunna göra när det gäller solning! Det är verkligen varmt, och det börjar bli grönt.. Och alla fjärilar o insekter är framme.. Åh så underbart det är!

Det konstigaste är att det känns som att det varit sådan värme och fint väder hela tiden, man glömmer liksom bort att det alldeles nyss var kallt och låg snö på marken.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0