Varför vågar inte folk skriva sitt namn?

En kommentar jag vill ge ett svar till.

Postat av: J

Tråkigt att det gick som det gick men nu har du lärt dig att aldrig låta någon starta företag i ditt namn. Egentligen tycker jag att du får skylla dig själv och stå ditt kast.

2010-11-18 @ 22:33:11



Svar: J, du anar inte hur många gånger jag anklagat mig själv. Känt skam. Och hatat mig själv. Men nej, det ska jag faktiskt inte göra. Du har aldrig träffat min pappa. Och jag önskar att du aldrig behöver göra det heller. Han är en sjuk människa. Han manipulerar folk. Sin egen dotter. Alla i sin omgivning. Jag kommer fortsätta berätta. Eller jag kan ta det nu. Min pappa var min bästa kompis, han var den bästa pappan. Han PRATAR tills någon gör som han vill, han skriver under med andras namnteckning. Han gör allt för att inte göra rätt och få som han vill. Jag undrar om du ens läst mitt första inlägg efter din kommentar? Min pappa har lurat mig på hela vår relation. 
Dessutom har han gjort betydligt värre saker än detta. Men det tar jag inte nu för respekt till min familj.
Det visade sig också under rättegången att han redan fått en villkorlig dom för just ekonomisk brottslighet, så ja, han vet vad han håller på med.

Men J, jag håller med dig. Jag har lärt mig mycket av den här helvetseresan. Både på gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0