Break again.

Hoppsan. Break från bloggen igen.
Men andra saker har upptagit min tid. Såsom jobb, många och allvarliga funderingar som jag ska ta i tu med och noll skrivlust helt enkelt.

I fredags kom min älskade mamma och Stefan hem ifrån Usa. Och vad jag hade saknat dem! Varför saknar man ens föräldrar mer när de är borta långaväga än om man inte råkar ha träffat de på lika lång tid hemma?
De hade iallafall med sig finfina presenter!

- Många nya undies från Victoras secret.
- Body lotion och Shower creme från Victorias secret.
- (RÖDA! Ja, detta är vågat för mig) Converse.
- Parfym by Kenzo.
- Butterfingers. (VÄRLDENS i särklass godaste godis! Synd att de bara säljer dessa i Usa..)



Tack! Ni är bäst och jag älskar er oändligt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0