Deprimerad?

Idag har jag varit duktig! Eller, det är ju sånt man gör i ett hushåll.
Jag har tvättat all tvätt (som alltid blir alldeles för mycket), dammsugit och diskat mitt berg av disk.

Har varit så otroligt uttråkad idag, ville gå ut på en powerwalk.. Men tog mig aldrig i kragen och gjorde det. Vill träna. Men har inget gymkort ännu, så då kan jag bara träna på jobbet. Vilket jag inte tänkte åka till idag bara för det. Men så kom jag på att jag inte ens får träna på en vecka.. Men mår jag bra imorgon tänker jag strunta i det och träna ändå efter jobbet. Dör av tristess av att inte träna, och allt detta har gjort att jag mått väldigt dåligt en tid och mest sovit och ätit dåligt! Fan, mår så dåligt över det. Men nu finns inte den anledningen längre och på måndag är det jag som tar tag i mitt sunda liv igen! Finns inga ursäkter då. Då får jag träna igen och eftersom jag ska dricka och äta smörgåstårta i helgen är det ingen idé att börja på riktigt imorgon heller.

Jag blir glad av att träna! Jag vill träna! Och jag SKA bli fit nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0