Tunga beslut,härligt väder och förändring..

Det har varit en minst sagt händelserik vecka.. Både på gott och ont..
Jag har tagit ett viktigt men ett jättejobbigt beslut. Jag kommer inte ha kvar Lucky, min älskade fina häst! Det är jättejobbigt, men det måste göras någon förändring i mitt liv för att det mesta ska bli bra. Och jag har nu insett att jag inte är superwoman som man så många gånger önskar. Något som är så underbart och roligt, och min passion helt enkelt har tyvärr blivit en börda och inte alls lika kul.. Och jag har också insett att jag inte orkar åka södertälje-Gnesta-Södertälje/Stockholm osv varje dag..

Jag vill också kunna vara hemma i min lägenhet, och känna att jag är hemma! Och det nästan viktigaste är ju att jag behöver tid för skolan! Och så vill jag slippa vända och vrida på varenda krona om jag vill göra något..och det kostar ju en hel del med häst... :/

Jag är iallafall glad över att jag lämnar ifrån mig henne i toppskick!

Men så till något roligare är att jag varit på 2 intervjuer för sommarjobb denna vecka! Båda 2 gick jättebra, och de ena får jag svar av på måndag och det andra 1a april. Hoppas!


Det här kommer bli bra, det ska bli bra.. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0