Sista dagen i Sverige!

Imorgon vid den här tiden landar vi strax på Ibiza! Ska bli så sjukt härligt med massa sol, turkost vatten och fiiiiinfina sandstränder! En del festande på det så blir semestern fulländad! Längtar efter att vara solbränd, dansa mig svettig (som om man inte blir det på Sveriges dansgolv,men det är en helt annan grej utomlands ju), och så längtar jag fruktansvärt efter att bara kunna gå ner 50 m till stranden eller till poolen...Ååååh!! I love it!

Nu är allt färdigpackat och jag hoppas att jag fått med mig allt. Har aldrig packat såhär lite, känns som att något fattas då jag alltid har dubbelt så mycket packning än vad jag kanske egentligen behöver ;)
Men bara jag har pass, pengar och bikinin så klarar vi oss!


L Ä N G T A R !






Nu börjar resfebern smyga sig på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0