Ego-boost!

Inget bloggande på en månad. Varför? Jag har helt enkelt inte haft lust, och så har jag haft annat att göra. Varit på Ibiza till exempel. Det berättar jag om vid senare tillfälle.

Nåväl.

Nu jobbar jag igen efter viss ledighet. Känns bra med lite struktur på vardagen igen.
Idag fick jag äntligen veta att jag fick delegering (trodde inte att jag inte skulle få det i och för sig), men eftersom Sjuksyrran som höll i provet/kursen varit på semester har jag inte fått veta resultatet. Och tydligen har ingen annan sjuksyrra kunnat hjälpa mig med att få reda på det? Sjukt system.
Jag hade iallafall fått utmärkt resultat på provet! Inget behövdes gå igenom då det inte var några konstigheter alls. Dessutom fick jag massor av beröm av henne och utlåtanden som var riktigt kul att höra! Lite peppning helt enkelt! Även om man själv vet att man gör ett bra jobb behöver man faktiskt får höra det ibland också. Och det med råge. EGO-boost är alltid bra för sinnet! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0