Dag 01 – Presentera mig själv.

Vad ska man skriva egentligen? Jag har en TUNG och jobbig historia i bagaget som jag inte tänker gå in på nu igen. Ni som vill läsa om den läs mitt inlägg "Och pappa väste i mitt öra: "Ditt lilla luder" (Kategori mardrömmen) Det har förstört mycket men trots det försöker jag se ljust på livet igen.. Jag har ju de absolut bästa runt mig...!

Älskar djur. på helgerna rukar jag dricka drinkar och svänga på mina lurviga (läs lena) med mina vänner, men det händer att jag spenderar kvällen hemma. Jag har en häst som jag ger all min kärlek.
Jag är mörkrädd (jag vet, riktigt töntigt) men jag är dock inte rädd för våldsmän? Så jag går hellre ensam i stan mitt i natten än i skogen. Jag ska bli polis och just nu pluggar jag Kriminologi B vid Stockholms universitet. Är nog en av få människor som tycker om att plugga?
Vill uppleva mer av Usa!

ÄLSKAR kött.. Tycker också om att laga mat, men det är hundra gånger roligare att laga tillsammans med någon, eller iallafall åt någon (måste säga att jag är en klippa i köket)!
Tränar flera dagar i veckan utöver ridningen, har alltid tyckt om att röra på mig. Skulle aldrig få för mig att spendera dagarna i soffan framför tvn.

Är en väldigt självständig människa, kanske lite för självständig ibland och då blir tyvärr min omgivning drabbad. Men jag jobbar på det! Har också 6 underbara syskon åt olika håll, men alla är lika fina.

Musik? Ja, tack! Måste medge att jag är en av solens största fan. Kanske inte så bra, men jag lever i nuet och vill vara i solen, vara brun.. Är oftast den som är brunast i min umgängeskrets. Och inte att förglömma, jag har 3 tatueringar och det är som en drog.. Ett såkallat skönt ont. Kanske blir det någon till (har planer på det).




Kommentarer
Postat av: Caroline

Får vi läsa om första kärlekn nu då =)

2011-01-27 @ 18:55:46
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0