Bad update!

Här var det torrt! Har varit extremt dålig på att uppdatera.. Kan också bero på att min dator gick sönder på nyår och att jag inte kan sitta vid datorn när jag vill tills jag fått en ny.

Ni har nog inte missat så mycket ur mitt liv. Har börjat träna igen! Känns grymt skönt. Man får rensa tankarna, eller man får en paus från tänkandet snarare. Och jag hatar att se mig i spegeln nu för tiden så det känns också extra bra att göra något åt detta. Jag är taggad!

Igår var Sigge och Jonnes 25-årsfest, vilket var riktigt lyckat! Tyvärr blev det inte som jag tänkt mig med min outfit så det blev inget. Tråkigt men men.. Vissa trodde jag var Maria Montazami och Tingeling? Haha.




Födelsedagsbarnet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Japp, precis! Ja, det får bli fria vikter istället, den där va bara obehaglig & obekväm. Då gåre inte o prestera =)

2011-01-25 @ 08:46:45
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0