Ego-pepp!

Jag vill bara peppa och berömma mig själv lite.Jag pluggar ju som sagt nu,Kriminologi i Kristianstad.
Det är en helfartskurs på 30HP.Och inte distans,så jag pendlar ner när jag kan och skriver tentor, är med på grupparbeten mm. Men jag är absolut inte med lika mycket som alla andra i min klass,självklart för att de bor där.

Men det jag vill komma till.

Grupparbete 1: G
Grupparbete 2: G
Salstenta: IG (Kan bara skylla mig själv och ser det inte som ett nederlag)
Hemtenta: G
Hemtenta: Inlämning 25/11
Omtenta: 10/12

Får jag bara G på hela kursen är jag mer än nöjd!Klarar jag det har jag gjort en jävligt bra bedrift!Jag har mestadels pluggat hemifrån och det blir inte samma förutsättningar.Jag är bra,och jag är duktig!
Har dock sökt till Stockholms universitet till våren då jag känner att jag vill vara med mer på alla föreläsningar och verkligen känna att jag går i skolan.

(För er som inte vet är VG högsta betyg,och på grupparbetena var det bara IG eller G man kunde få.)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0