1 av 2..

..Frågor på hemtentan strax avklarade! Varför har man så dålig självdisciplin att man skjuter upp allt till slutet? Hallå! Det tar oftast längre tid än vad man tror. I och för sig jobbar jag bättre under press, men det hade ju varit skönt att någon gång inte behöva slita som ett djur fram tills inlämningstiden.. Den ska in imorgon kl 16.00 senast. Mitt mål är att den ska vara inne kl 12.00. Den som lever får se helt enkelt. Nu tar jag nog en dusch för att samla lite kraft.

(En dusch är nyttigare än de 4 bullarna jag tröck i mig i hopp om att hjärnan skulle arbeta snabbare. Det var ju nödvändigt?!)



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha bullar ingår väl inte i vikt-nedgång linda?! Shame on you ;)



Haha, ja alltså jag jobbar 9-20 sex dagar i veckan hela december såååå jag MÅSTE ta upp granen (läs: köpa granen också) typ i början på december :O Forgive me!



Ja, jag ska köpa. Emma är fortfrande fast besluten om att hon ska ha min, men hon måste hitta ett sätt o låsa upp den först. Annars kan hon inte använda den riktigt me sitt 3 ;)

2010-11-25 @ 09:34:40
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0