Studier.

Jag har beslutat mig.Tror jag.Jag vill ju som sagt börja plugga,och det väldigt snart!Jag saknar det som tusan.Jag vill lära mig saker,jag vill upptäcka nytt och jag vill känna mig duktig på det jag gör igen.
Jag har ju länge,länge velat bli Polis(vilket jag fortfarande vill till viss del).Men nu har jag börjat fundera lite..det finns många yrken jag skulle vilja jobba med..Till exempel vill jag utbilda mig till djursjukvårdare,men den utbildningen ligger antingen i Skara eller i Skåne..Vilket kanske inte passar sig nu när jag har pojkvän?Hmm..Men jag har hittat ett par andra utbildningar som jag faktiskt ska söka nu som börjar i höst.Men det jag verkligen vill plugga till nu måste jag ha läst Naturkunskap B för att kunna söka..Ska höra om jag kan söka nu och Tenta av det i sommar.Vill inte vänta till i vår.Börjar faktiskt bli lite stressad trots att jag bara är 22(fyller 23 i maj).



Kan man inte pausa tiden och plugga till allt man vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0