Skallebank!

Men som alla andra svenskar säger,huvudvärk.Det har jag lidit av idag så jag var hemma från jobbet.Så jag har sovit bort den under förmiddagen och sedan gick jag och hundarna ut på en promenad i vårsolen.Det är så skönt nu när solen är här och snön sakta men säkert(eller rätt snabbt faktiskt) smälter och det fläckvis är bar asfalt!Åååh man blir gladare och gladare för varje dag.Tack SOLEN!

Nu är det förresten tisdag och mina 10 intensiva träningsveckor har börjat!
Mitt träningsschema ser ut så här:

Måndag - Spinning 60min(+ Bodypump 60 min)
Tisdag - Bodypump 60 min
Onsdag - Vilodag
Torsdag - Spinning 60 min (+ Bodypump 60 min)
Fredag - 60 min med min PT
Lördag - Valfritt
Söndag - Valfritt

Jag har inte bestämt om jag ska köra spinning+Bodypump på tisdagen eller torsdagen men det kan jag ju bestämma hur jag vill :)Och så kan jag ju träna mer än så här om jag vill också.


Äntligen bar asfalt!


Love!


Kommentarer
Postat av: Elin

Absolut, de är verkligen trevliga på restauranger och så i USA! Ser att du också varit i Las Vegas! Visst är det en underbar stad?! Det blir tredje gången jag åker dit nu och det ska bli så kuuuul! :)

2010-03-10 @ 13:06:09
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0